Va inte i skolan i dag!

Hejj, fyfan vilken bra låt jag lyssnar på, den är bäst, Denbo! <3  aja i dag va den skolDM, men jag fick krap i båda min ben i natt, Jag bara vaknade utan att jag var hel svettig och kunde inte vända mig eller nått, få det va sån smärta, Jag gråt hela natten nästa, Jag kunde inte gå! Jag vet inte va jag gjort. men men så kan det bli i bland, Men sen sa mamma att jag kunde ta nån sak och nu är jag frisk! har lite ont i ryggen bara, så nu har jag packat lite, och tvättat och städat, För i morgon åker jag till Stan och sen åker vi, men i morgon måste jag till skolan tror jag. Vi har engelska tills i morgon, Glossor och nån text man ska skriva, Verb eller nått, Och jag va ju inte i skolan i dag så har inte böckerna hemma! men Hannna är så snäll och kommer hem till mig med allt! <33 tack gumman,<33333 Hjäl mig va ska jag ha för väska! en stor eller lite?? jag vet inte, rensar sommar-kläderna
min stor väska( Den är större en va det ser ut)
Min outfit:
Linne: Picko
Tröja: Cubus
Mjukis-byxer: stadium
Matilda älskar diiig <3333
<33
<3tintin <3 olivia
jag hade lite kul med mitt smink, Det blev fult som fan!! jag när jag skulle tvätta bort allt,.min frukost iu dag!jag ser hemsk ut!!!!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0