turkiet

hej hej, nu är jag hemma igen! <3 det har varit skönt i turkiet, dom 2 första dagnarna blixtrade och haglade det! , men alla andra dagar hade vi 40 grader och 37 i havet<3 jätte skönt, vi åt på restaurang en kväll ocg gick på stan varje kväll och hela dagarna låg vi ocg solade och badade! <33 men hem resan va läskig, precis när vi skulle landa åkte han upp i gen<3 sen åkte vi nästa till fårö då piloten sa : we have a promblem, Så vi fråga pappa om det va någott, och han sa bara det är lungt! vi körde ut till vattnet och va typ i lyften 20 min extra, och alla va as rädda. Sen sa piloten spän fast er odänkligt för det kan bli lite.. Då fick vi panik, och vi såg en massa brandbildar och så på flygplatsen, och när vi skulle landa hade vi världens fart! det gick otroligt fort! och när han bromsa kunde man knappt röra sig , sen klappade alla och skrek  av glädje för det gick bra, och när jag kollade på cilla gråt hon. och jag ba: ni sa ju att det inte va någon konstigt! dom ba; vi kunde krachat och dödt men vi ville inte säga nått..<3 men det gick ju bra endå. och jag köpte några saker! i dag ska jag va med anden och bella tror jag<3
jag innan jag åkte!bella
jag på flyget
turiet första dan
jag första dan
kommer mer bilder snrat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0