mod

Tycker ni att det är rätt att en av min kill-kompisar tar en bild på mig från bloggen och på bilden står jag i en tröja med en tjej på , och när han skulle beskriva vilken bild det va sa han att de va en skit ful tröja! och så sa en kille , typ ,, Du kåtar på olivia, och han svarade Nej jag kåter inte på en tjej med afro och en blommig tröja, bara för det va en tjej på den, och den är skit fin, Jag har fått den va rebecca och tack vare dig kommer jag inte använda den mer!
Du har inte rätt att säga en sån ful komentar, + att du säger en massa skit när jag är med dig och Hanna! så jävla lågt, !!



Tk ni det är rätt?

Kommentarer
Postat av: mmm

sry :/ </3

2009-10-06 @ 21:28:31
Postat av: Blue

Skit i han. Om du gillar din tröja, använd den :) Bara för han säger att den är ful så ska du ju inte sluta använda den. Han är ingen riktig vän om han gör så.



Dessutom är han antagligen bara intresserad av dig och håller på sådär som är ganska vanligt i eran ålder..

2009-10-08 @ 00:33:42
Postat av: Anonym

jaha det var ju inte särskilt snällt!!!!

2009-10-10 @ 21:37:31
Postat av: madde.

Skit i han bara. Han är inte mogen att vara med kompisar om han håler på sådara.

2009-10-15 @ 20:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0