ALLT OCH LITE TILL

Det är du som gör så att jag orkar upp på morgonen du ger mig all kraft för att orka dagen. När jag går och lägger mig drömmer jag om dig. Du är min stjärna du får mitt hjärta att slå 2 gånger så snabbare än vad det brukar göra. Inte ens döden kan skilja oss åt älskling. Matilda du och jag skratta alltid så att vi håller på att dö! tänk om vi dör på fredag? det gör inget för då kommer jag dö med dig och leva med dig uppe i himmelen! du är som en sol! Om du är ledsen , rengnar det! och du är glad , är det fint väder! <333 jag älskar att se dig skratta, då solen kommer mot ditt fina ansikte, man ser din skratt gropar i det ljusa skenet! du är så vacker, sara och matilda mina bästa  älsklings blondinern<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0