ojjsi

heej! Sorry att jag inte skrivit nått! Asså när jag är ute i tofta hela tiden har vi inge internet, så jag kan ju inte! Men iallafall har jag varit där ute, linus och matilda och isabel var oxå där, Vi har varit p stranden och haft kul ! men sen åkte jag till fårö där jag va med gurra och becca, sen kom några till: Edit och bella typ, vi badade på badrestaurangen och stranden, sen cyklade vi hem till becca , vi såg bert med gurra sen sov jag hos dom! På morgonen gick vi till stranden och sola, sen har dom en postcykel , så becca strampade medan ja satt i korgen, vilket gick sådär, men vi kom fram till mamma i allfall, sen så drog jag och mammsen till stan, va på flyget och så, och nu sitter jag hemma och sms med jonne, kanske ska va me olli och jonne i kväll! men orkar till iget, vi hyr ut vårt lilla hus på gårde till 6 18-åringarsom jag ser på ni, asså don är ganska snygga! men när jag och linus va på tofta-strand så jag 2 ass snygga killar,, men hej då ,, kommer bilder senare! <33pussy

Kommentarer
Postat av: Natalie and the City

Menar du luvtröjan?

2009-07-16 @ 10:10:58
URL: http://nnatalieolofsson.blogg.se/
Postat av: olivia

jaa! så jävla snygg<4

2009-07-16 @ 14:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0